Chì ci hè a diffarenza trà a tavula di cavi perforata è a tavula di cable di tippu

1Applicazioni diverse

Traversa per i cavi:adattatu per a stallazione di cavi di computer, cavi di cumunicazione, termocoppiacables è un altru sistema di cuntrollu assai sensitivucavi, etc.

Ppassacavi erforatu: hè u più utilizatu in u petroliu, chimicu, industria ligera, televisione, telecomunicazioni, etc.

2Diversi vantaghji

Casciuttu capaci: hà un effettu megliu nantu à l'interferenza di schermu di u cable di cuntrollu è a prutezzione di i cavi in ​​ambienti corrosivi pesanti.

Passerella per cavi ventilata: hà i vantaghji di pesu ligeru, grande carica, bella forma, struttura simplice, installazione faciule, etc.. Hè adattatu sia per a stallazione di cavi di putenza, ma ancu per a stallazione di cavi di cuntrollu.

3 、 Diverse varietà à sceglie

Portacavi di tippu di cunghjettu:.

(1) bisognu di schermu a reta di cable di interferenze elettriche o avè a prutezzione di l'esigenza d'impattu esterni (cum'è: restu liquidu corrosivu, polvera infiammabile è altri ambienti) esigenze d'impattu, deve esse sceltu.truffacable compositu schermu anticorrosionevassoi(cù coperta).

(2) un forte ambiente corrosivu deve esse usatu (F) classa composta di resina epossidica anti-corrosioneporta cable ignifuga.bracciu di bracket,canale di strut, Bracket deve ancu aduprà u listessu materiale per migliurà a vita di serviziu di upiastra di cableè accessori, cablecanaliin u faciuli à accumulà polvara è altri bisognu di copre l 'ambienti o lochi esterni deve aghjunghje una piastra di copertura.

(3) In più di u sopra, secondu à u situ dinù ambiente è esigenze tecnicu à sceglieperforatutipu,truffatipu,scalatippu, cavu di vetru anti-corrusioni flame retardantvassoio azzaru tipu ordinariupiastra di cable.In u faciule d'accumulà a polvera è altri bisognu di copre l'ambienti o i posti all'apertu deve esse aghjuntu copre.

(4) In u canali pùblicu o in a seccione di strada di attraversu all'apertu, u fondu di a scala di fondu deve esse aghjuntu à u pad o aduprà u pallet in a seccione.Quandu attraversà u canali pùblicu cù un grande span, a capacità di carica di u ponte pò esse aumentata o u quadru di linea pò esse sceltu secondu i bisogni di l'utilizatori.

Portacavi di tippu perforatu.

(1)cablecuntinimentu, tronchi è i so supporti di supportu utilizati in un ambiente corrosivu, deve esse fabbricatu cù materiali rigidi resistenti à a corrosione, o piglià trattamentu anti-corrosione, u trattamentu anti-corrosione deve risponde à i requisiti di uingegnerial'ambiente è a durabilità.

(2)cablevassoi in i bisogni di u focu di a rùbbrica, pò esse aghjuntu in u quadru di a scala di cable, vassoia cù proprietà resistenti à u focu o flame-retardant di a piastra, a reta è altri materiali per furmà una struttura chjusa o semi-chjusa, è piglià misure cum'è pittura revestimentu fireproof nantu à a superficia di u ponte è u sosupportu di supportu, a so resistenza à u focu generale deve risponde à i requisiti di e norme o norme naziunali pertinenti.

(3) in u prughjettu di u focu esigenze di lochi altu, ùn deve adupràcable d'aluminiuvassas.

(4)scala di cablevassa, a larghezza è l'altezza di u vassou deve esse sceltu per risponde à i requisiti di a tarifa di riempimentu,scala di cablequadru è tassu di riempimentu di tavulinu in generale, i cavi di putenza ponu esse da 40% à 50%, i cavi di cuntrollu pò esse da 50% à 70%, è hè apprupriatu à mette da parte 10% à 25% di u margine di sviluppu di u prugettu.

10421 canali di cavi metallici

 


Tempu di posta: 04-Jan-2023
-->