Cos'è u Polymer Cable Tray è u so rendiment

Canali di cavi in ​​polimeru

A struttura di uportacavi di polimeruhè doppiu muru, cù rinforzu rib hollow design in u mezzu, chì migliurà assai a capacità di carica è riduce u pesu di u cavu stessu.U tavulu di cable in lega di polimeru hè cumpostu da a piastra sinistra è destra, u pianu di fondu longitudinale è a piastra di copertura.

I rails laterali è u pianu di fondu sò interlocked by groove concave è cunvex lingua (interlock by groove è lingua o interlock da maschile è femina o cunnessione cù groove è lingua), chì hè solidu è bella.A cunnessione trà e bande di cable adopta a piastra di cunnessione, chì hè còmuda è bella per installà.

Cù resina PVC, ABS, whiskers di carbonate di calcium (fibra corta) è altre materie prime per u mischju (mistu caldu o mistu à freddo) per estrusione.

U cavu di cable polimeru hè un tipu innovatucanali di cavicù resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à u sali è resistenza à a corrosione cumpleta.

A struttura di uportacavi in ​​polimeruhè doppia-pareti, cun rinforzu rib hollow design in u mezzu, chì migliurà assai a capacità di carica è riduce u pesu di u cavu cablatu stessu.Uportacavi in ​​lega di polimeruhè cumpostu da u piattu manca è dritta, piastra fondu longitudinale è piastra di copertura.

I rails laterali è u pianu di fondu sò interlocked by groove concave è cunvex lingua (interlock by groove è lingua o interlock da maschile è femina o cunnessione cù groove è lingua), chì hè solidu è bella.

I rails laterali è a piastra di fondu sò intrecciati da u tipu di scanalatura è fibbia di lingua

A cunnessione trà e bande di cable adopta a piastra di cunnessione, chì hè còmuda è bella per installà.

Soprattuttu adattatu per i lochi cù corrosione o umidità speciale o esigenze non metalliche, cum'è una fabbrica di batterie di litio, cità costiere o lochi di mare, siti di corrosione, in particulare lochi umidi (tettu esterno, sotano, etc.).

 

1.High forza

2. Resistenza à a corrosione (resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à u sali)

3. Ritardante di fiamma (livellu per duru à brusgià: qualità B1, prestazioni di combustione dura) è resistenza à l'invecchiamento

4.High-temperature resistenza è resistenza creep

5.No conduttivu (No metallu (Senza additivi di tippu di metallu), senza messa à terra

6.No gocce di combustione, indice d'ossigenu 44,7%

7.Low fume è bassu halogen

8.Non-tossicu, inodore

9. Facile da installà (Nessun raccordamentu di bulloni hè necessariu)

10. Servite longa vita

Paragunendu àCavo di cable galvanizatu, Portacavi inossidabile,Cavu galvanizatu à calduScalao canalina di cable d'aluminiu.A porta di cable in polimeru hè a scelta essenziale è insustituibile per a Nova Industria Energetica.

 


Tempu di Postu: Feb-15-2023
-->