Tipu di Cavo Polymer

Gruppu HeshengCavo di cavi in ​​polimeru Whiskerhè un altu ritardante di fiamma, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenti à u salinu è cumpletu i prudutti anti-corrosivi per u cable, per sustene / prutegge / cuntrullà / gestisce u cable.

A struttura di uTunking di cavi di polimeruhè doppiu muru cù rinfurzatu rinfurzatu, utilizendu a piastra di manca è di destra, piastra di fondu longitudinale è piastra di copertura, piastra laterale è piastra di fondu fibbia groove concave, È in u piastra laterale è piastra di fondu longitudinale hè dutatu cù fibbia di groove di ganciu. diporta cable di plastica.

canalina di cavi 1

                                                                                                                                                                                           Sezione verticale di u canali di cable

I muri interni è esterni di uportacavi di pvcdeve esse liscia, senza crack, segni evidenti, impurità, depressioni, colore irregolare è descomposizione di a linea di culore.

Attraversu l'ispezione di l'agenzia naziunale di ispezione plastica, a prestazione di ignifuga righjunghji i gradi b-s3, d0 è t0 stipulati in a prestazione di combustione di i materiali di custruzione naziunali ignifughi.

tipu di cavu di cable polimeru

 

Hesheng Group Polymercablevassahè divisu in tippu di abbeveratoi, tippu di tavola è tippu di scala.U tuttu duct cable cumpostu dicanale di strut or unistrut, Bracket è accessori di cable d'installazione ponu esse eretti indipindente, o attaccati à diversi edifici (strutture) è supporti di galleria di pipa, riflettendu e caratteristiche di struttura simplice, bella forma, cunfigurazione flexible è mantenimentu còmuda.Tutte e parte deve esse galvanizzate è installate in u ponte all'apertu fora di l'edifiziu, S'ellu hè vicinu à u mare o appartene à l'area di corrosione, u materiale deve avè e caratteristiche fisiche di resistenza à a corrosione, resistenza à l'umidità, bona aderenza è forza d'impattu altu.

A tavula di cable polimeru hè un novu tipu di cablata cù resistenza à a corrosione, longa vita di serviziu, cunsumu d'energia bassu, prutezzione di l'ambiente è funzioni cumplete.

 

 

 


Tempu di Postu: Aug-02-2022
-->