I vantaghji di i canali di cavi galvanizzati à caldu

L'aVantaggi di galvanizza a caldocanali di cavi

Immersione caldagalvanizatupiastra di cable sò tipi cumuni dicablecanali, chì sò fatti di platti d'acciaio friddu cùgalvanizzato a caldoprucessu di superficia, è sò cumposti da sezioni dritte di slotted,vassa or tippu di scalapiastra di cable,passacavi à traversu,passacavi perforatu, etc.

 

Vantaghji di galvanizza à caldocuntinimentu di u cable:boni pruprietà anti-corrosione, longa vita di serviziu, alta industrializazione di pruduzzione è qualità stabile.Per quessa, hè aduprata in un gran numaru di ambienti esterni chì sò sottumessi à a corrosione atmosferica seria è ùn sò micca facilmente manteni.

1. Cù un grossu stratu di zincu puro chì copre a superficia di l'azzaru, pò evità u cuntattu trà u sustrato d'azzaru è qualsiasi suluzione corrosiva è prutegge u sustrato d'acciaio da a corrosione.In u clima generale, a strata di zincu forma una superficia d'ossidu di zincu assai fina è densa, chì hè difficiule di dissolve in l'acqua, cusì hà un certu effettu protettivu nantu à u sustrato d'acciaio.

2. Cù una strata di lega di ferru-zinc, pò dimustrà una bona resistenza à a corrosione in l'atmosfera di spruzzo di sali marini è l'atmosfera industriale.

3. Bonding forte, zincu è ferru sò mutualmente sulubili è anu una forte resistenza à l'usura.

4. Zinc hà una bona duttilità, perchè a so strata di lega hè fermamente attaccata à a basa di l'azzaru, cusì i pezzi galvanizzati in caldo ponu esse punzonati, rotulati, tirati, piegati è altri tipi di molding, senza dannu u revestimentu.

5. Dopu à a galvanizazione in caldu di e parti d'acciaio, hè equivalente à un trattamentu di annealing, chì pò migliurà efficacemente e proprietà meccaniche di a basa d'acciaio, eliminà l'estresse quandu si formanu è saldanu pezzi d'acciaio, è facilità a trasfurmazioni di forza di torsione di pezzi d'acciaio. .

101


Tempu di Postu: 21-Nov-2022
-->