Finitura superficiale di u passaghju di cable

U nostru passaghju per u cable hè fattu di acciaio inox di bona qualità, lega, lamiera d'acciaio pre-galvanizzata è ancu azzaru di carbone cù trattamentu superficiale di elettro-zincatura, galvanizzazione a caldo, spruzzatura in polvere, chì hà datu u pruduttu a prutezzione da a ruggine, a corrosione, aumentà a vita di serviziu.
U nostru produttu di tavuletta di cable include un impiegu ligeru, un impiegu standard è un impiegu pesante per risponde à e diverse esigenze per a capacità di carica è e cundizioni di travagliu.
Cù l'attrezzatura avanzata è a tecnica qualificata di a fabbrica, u nostru passaghju per u cable pò esse 3-6 M di lunghezza per un solu prucessu di colpu per risponde à a dumanda di distanza di grande span. Spessore hè da 0,5 à 3,0 mm.Larghezza di a tavula hè regularmente da 50mm à 1000mm, cù altezza di 30mm à 350mm.We furnisce ancu dimensioni irregulari nantu à a dumanda di u cliente.
A serie cumpleta di accessori per i canali di cable facilita l'installazione. Orizontale, godutu, tee horizontale, croce horizontale, riduttore horizontale, coddu verticale in alto, insider, coddu verticale giù, connettore, etc.

Portacabla galvanizzata a caldo

Caratteristiche strutturali:
Havi i vantaghji di una forte aderenza, una bona resistenza à u scossa è una prutezzione di u fluidu di metallu, ùn pudemu micca fà mantenimentu nantu à a zona puntu-dannu.
Applicazioni:
Hè largamente utilizatu in l'applicazioni outdoor, cum'è e centrali elettriche, tunnel è cusì.

Finitura superficiale di u passaghju di cable

Cisterna per cable

Caratteristiche strutturali:
Hà i vantaghji di l'assemblea flessibile, bella apparenza, novella è unicu è spettaculare.
Applicazioni:
Applicabile à esse usatu per ogni tipu di installazioni.U mantenimentu è l'aghjurnamentu di i cablaggi sò veloci è simplici, è ponu risponde à i più stretti requisiti di qualità è standard di installazione.

Finitura di a superficia di u canali di cable-2
Finitura di a superficia di u canali di cable-3

Spray I Passe-câbles electro-zingué

Caratteristiche strutturali:
Havi i vantaghji di una bella struttura, una bona streamline, un design super ligeru è una grande capacità di carica, è puderia esse aduprata i bulloni di quantificazione minima per compie a stallazione di u cable, è rende l'installazione cunvene.
Applicazioni:
Applicabile à i campi di l'immubiliare, i centri commerciali, i metro è i treni ligeri, etc.

Finitura di a superficia di u canali di cable-4

Portacavi in ​​acciaio inox

Caratteristiche strutturali:
Havi i vantaghji di struttura simplice, stile novu, grande capacità di carica, pesu ligeru è resistenza à a corrosione.Havi una longa vita d'usu è una stallazione còmuda.
Applicazioni:
Applicabile à i zoni di l'ambiente generale, mostrarà più natura di resistenza à a corrosione unica quandu s'utilice in e zone costiere salate è nebbiose, alta umidità è ambiente di corrosione.

Finitura di a superficia di u canali di cable-5

Tempu di Postu: 14-Mar-2022
-->