Portacavi perforata

HeshengPassacabla perforataCunstruced from single sheet of metal perforated.They sò convenient forcavichì necessitanu sia un gradu di prutezzione da danni esterni è qualchì ventilazione.

Heshengfondu perforatu è solidupiastra di cablesistema hè a suluzione ideale percable di cumunicazione,cavu di strumentazione ècable elettricucorre inindustriale or cummercialeapplicazioni di gestione di cavi, aiutendu à eliminà a necessità di conduit o scala.

U vassellu di u fondu perforatu permette di mantene o attaccamentu di u cable, è di dissipazione di u calore.U vassou di fondu solidu cuntinuu permette una constantesupportu di cable.èaccessori di cable

冲孔多孔式规格2

Passage cavi perforatu galvanizatu 4

i nostripassacabla ventilataè piena di soluzioni per ogni esigenzagestione di cable.Fattu di piastra laminata in caldo d'alta qualità, rivestimentu di zincu uniforme, bonu finitu, a superficia di u muru internu è esternu hè liscia, senza macchie è bolle, forte resistenza à a corrosione.Applicà à l'illuminazione sottu u clima umitu, un forte ambiente corrosiu duru, è l'installazione di prutezzione di filu di l'equipaggiu meccanicu è altriprughjetti.

fori per un drenaje ideale

- Vi prutegeranu da ogni dannicable.
- Vi prutegeranu contra l'ignizione è a propagazione di u focu.
- Vi prutegeranu da ogni prublema causata da un ambiente duru.
- Durerà assai più longu chè qualsiasi altra PVC Raceway, prutegge u vostru investimentu.

I nostricanali di cavihà una alta qualità di costruzione è una custruzzione robusta.Pò suppurtà a ruggine, l'impatti è i carichi pesanti, per quessa, u cavu di cable offertu ùn si degrada in qualità o diventa inferitu à longu andà.

I platti di cable usanu principarmenti per a stallazione di cable. Pò prutege u cable da danni. A sicurezza in l'industria di l'almacenamiento di dati hè critica, è ancu u prublema più chjuca pò influenzà i dati è dannu l'imaghjini corporativi Novi tendenzi, cum'è i servizii di nuvola, cambianu rapidamente.Data Centercuncepimentu è tecnulugia, generendu ogni tipu di prublemi novi quandu si tratta digestione di cable.

cù più di 10 anni di sperienza in u disignu è a produzzione di canali per cavi, offrendu sempre a megliu tecnulugia, fabricazione è soluzioni per ogni tipu diU prughjettu di u Data Center.

Hesheng hè u pruduttu ideale per sustene u cable in u mercatu di voce / dati / video chì cambia rapidamente.Spazi affollati è tecnulugii cambianti in i centri di dati, l'armadiu di dati, i spazii di l'inquilanti, i backbones di dati facenu Hesheng l'idealesuluzione di gestione di cavi.Turns, Tee's, rises and drops all can be rapidly made on site to meet your specific project needs.Hesheng gestisce i cavi UTP, fibra ottica, video, alarme ècavi di putenzainduve sò necessarii.

Pista di telecomunicazionehè un cumpunente impurtante in una rete ben pianificata.i nostri Cablescalahè cuncepitu per sustene a telecomunicazione o i cavi di alimentazione in stanze d'equipaggiu è percorsi chì si cunnettenu è supportanurack di telecomunicazioneo cabinetti.Una vasta scelta di supporti è accessori dà à ogni installazione un aspettu prufessiunale.

Hesheng furnisce un sistema di gestione sicuru, faciule d'utilizà è costu-efficace per i fragilicable otticus èfibra ottica.Stu sistema vi permette di indirizzà cavi in ​​fibra ottica trà l'equipaggiu, chì furnisce a prutezzione fisica è a gestione di u raghju di curvatura cruciale per u rendiment di u cable otticu.


Tempu di Postu: Oct-08-2022
-->