Scaletta di Cavo Tipu di Scala

梯式规格6

                                                                                                                                                             Scaletta di Cavo Tipu di Scala

Passatori di cavi di scala sò cuncepiti per trasportà carichi di cavi più pesanti cumparatu cù i canali di cavi perforati standard.Stu gruppu di prudutti offre facilità in applicazioni verticali.Per d 'altra banda a forma discale di cableoffre naturali.

HeshengI piatti di cavi di scala sò custituiti da dui membri laterali longitudinali cunnessi da membri trasversali individuali è furnisce una prutezzione solida di a ferrovia laterale è a forza di u sistema cù raccordi à raghju liscia è una larga selezzione di materiali è finiture.Materiali dispunibuli: Alluminiu, Acciaio galvanizatu Mill, Steel HDG, è Stainless Steel.U Spaziu di Travi di Cavo hè dispunibule in150 mm-450 mme Profundità di carica sò dispunibili in50 mmattraversu300 mm. HeshengLadder Cable Tray hè certificatu CE, UL, NEMA, è appruvatu per l'usu in l'applicazioni nucleari è hè generalmente utilizatu in l'applicazioni cù supporti intermedi à longu.3 metri à 6 metriè cum'è cable d'alimentazione o cuntrollusupportu di cablesistema.

Pudemu furnisce Prescala di cavi galvanizzati, scala di cavi galvanizzati a caldo, scala di cable in acciaio inox, scala di cable galvanizatu elettronicu,Scala di cable rivestita in polvere, scala di cable frp, scala di cable grp,Scala di cable polimeru.

Scala

I rails laterali furmati sò saldati à 15⁄8 in. larghezza per furnisce a massima rigidità è forza.U disignu di u scalone include slots esclusivi per fascette per cavi in ​​centri di 1 in.

Ventilati

Una struttura fabbricata custituita da rails longitudinali integrali o separati è un fondu chì hà aperture abbastanza per u passaghju di l'aria è utilizendu 75% o menu di l'area piana di a superficia per sustene i cavi.

I spazii massimi aperti trà e superfici di supportu di cable di elementi trasversali ùn superanu micca 102 mm in a direzzione parallela à i rails laterali di u vassou (running to run).

Trogo solidu

Foglia solida saldata à i rails laterali in acciaio sottu i scalini.Stu disignu offre una prutezzione supplementu di cable.

 

• Beneficii cumminati di solidu è scala, ma offre un supportu supplementu chì assicura chì i cavi ponu esse assicurati è uniformati;

• Prutezzione da a polvera, l'acqua, o i detriti cadenti;

• Ventilazione cumpleta, assicura chì u calore pruduciutu in i cunduttori di u cable si dissipa in modu efficace è senza accumulazione di umidità;

• Accessu faciule à i cavi da a cima o di u fondu;

• Prutezzione massima contr'à l'interferenza elettromagnetica o di radiofrequenza;

Assicura è protegge i circuiti sensibili;


Tempu di post: Aug-29-2022
-->