Stallazione di u passaghju di cable (2) è u standard di cuntrollu di qualità di l'ingegneria

5、Installazione di l'accessori di u canali di cable Bend /accessori di cable

Cavo di cableper a croce, turnà, a cunnessione in Tee deve esse cù Croce Orizzontale, Croce in T Orizontale, Coda Orizzontale à 90 °, Riser Verticale Esterno, Riser Verticale Esterno è altri.porta cable flexibleaccessori per a cunnessione di transizione. U metudu di cunnessione specificu hè u stessu cum'è u metudu di stallazione di u ponte di sezione in linea dritta.

 

accessori di cable

Copertura di u Cable Tray

Quandu si stallanu uportacavi di pvccoperta, l'apertura di l'assemblea di a piastra di coperta hè allinata cù l'apertura di l'assemblea di u groove di u canali di cable installatu è fissatu à u supportu, è dopu martellate cù a forza approprita per fà u ganciu di a piastra di copertura è a fibbia di u groove in u locu.Fate attenzione à ùn applicà micca cola PVC.

Standard di cuntrollu di qualità di l'ingegneria

(1) I dispusitivi di cumpensu sò prutetti quandu u cable tray span custruzzione di espansione di custruzzione o ghjunti di stabilimentu;

(2) U cavu di cable deve esse drittu è pulito, a deviazione horizontale o verticale permessa di 2 ‰ di a so lunghezza, è a lunghezza tutale di 20mm, a piastra di copertura deve esse faciule d'apertura;

(3) Cavo di cable montatu verticalmente, U supportu di carichi deve esse furnitu à ogni pianu 3-5;

(4) Quandu si mette u vassou di u cable, l'interfaccia di u pianu di fondu è l'interfaccia di u platu di coperta sò staggered, è a distanza staggerata ùn deve esse menu di 20 mm.

(5) L'altezza di a terra di u vassou di u cable hè generalmente micca menu di 2,5 m Quandu u vassou di u cable hè stallatu orizzontalmente, è a piastra protettiva di a tavula di u cable deve esse dumandata quandu a stallazione verticale è sottu à 1,8 m da a terra.

(6) Quandu si mette a tavula di cable nantu à u livellu horizontale, mantene a distanza minima da altri pipes.See Table 7.1.7 per più dettagli.

cava di cable

(7) Quandu stallate ucanalina di cableo tavula di cable, fate attenzione à mantene u muru pulito.

(8) Ùn installate micca altri supporti di pipa o elementi di cravatta nantu à u stallatuparentesiocanale di strut

(9) A tavula di cable deve esse impannillata cù film plasticu prima di pittura, per evità a contaminazione di u cable.Dopu à a fine di u prugettu di dicurazione civile, u filmu di materiale di pulizia sanitarie impannillatu in a pipeline serà pulita, è a pipeline contaminata serà pulita cù l'acqua.

(10) Dopu à u cumpletu di u cable traycablaggio, a piastra di cupertura di u cavu di cable deve esse cumpleta è chjara, ùn deve esse mancata, è impediscenu danni.


Tempu di post: 15-aug-2022
-->