Cumu installà u canali di cable (1)

A porta di u cable hè divisa in una porta di cable metallica (Portacavi pre galvanizatu, passacavi galvanizatu, Portacavi galvanizzata a caldo, Cavo di cavi rivestitu in polvere,Portacavi in ​​acciaio inox,porta di cavi in ​​rete metallica orportacabla di cesta.),Portacavi in ​​polimeru, FRP o GRP passacavi adntrunking pvc.

Cumu fàstallà u canali di cable?quì avemu da parlà di quantu à stallà tavulinu cable polymer.

1 、 Cutting cable tray groove body

Sicondu a dimensione di u materiale attuale, aduprate a sega di taglio speciale per cutà PHQ high-resistance whisker flame retardant cable tray.The cut sega cut deve esse perpendiculare à l'assi di l'assemblea di u ponte (fondu, latu, coperchio) (2%) è esse tagliatu pianu pianu per impediscenu danni à l'assemblea di u cavu di cable.Dopu à u tagliu, un gratu hè stata appiicata per caccià i bordi di u burr portu.

2 、 Pulizia di u corpu di a scanalatura di u canali

Prima di a cunnessione, a scanalatura di u canali di u cable deve aduprà filatu di cuttuni o pannu seccu per pulisce l'internu di a piastra di fondu, a piastra laterale è u socket puliti per assicurà chì ùn ci hè micca traccia di sabbia è acqua. immersa in acetone è altri detergenti per pulisce.

3 、 Assemblage di scanalature di canali di cavi

Prima mette a piastra laterale verticalmente nantu à a terra, a bocca di l'assemblea, pigliate una piastra di fondu, allineate a bocca di l'assemblea cù a cola speciale di PVC uniformemente, è dopu aduprate un martellu di gomma per muzzicà cumplitamenti a piastra laterale cù a piastra di fondu, aghjustate u piastra laterale cù u pianu di fondu, sguassate a cola spressu da i dui platti, stà per 3-5 minuti finu à chì a cola di l'interfaccia si solidifica;mette l'altra piastra laterale verticalmente nantu à a terra è ripetite i passi sopra, cum'è mostra in Figura.5.2.4-1.

 

Trunking in PVC

 

 

4、Installazione di u canali di cable (sezioni dritte)

Inserite i grooves di u vassoi di cavi in ​​dui sezioni assemblati direttamente in u vassou di u cable, è riservate un spaziu di 15 cm-20 cm trà i solchi di vassoi di cavi in ​​duie sezioni. Aduprate una cola speciale PVC per spazzola uniformemente a distanza 15 cm-20 cm direttamente à l'internu, è poi spazzola uniformemente. 7.5cm-10cm fora di u cable tray ùn esse direttamente inseritu in u cable tray.Then i dui rùbbriche di u cable tray hè inseritu in u locu, a lunghezza di u ponte stallatu direttamente in u piattu laterale in i dui mità di e duie sezioni di a tavula di u cable, è a fibbia di u ganciu vicinu, per impediscenu l'espansione termica è a cuntrazione di u vassou di cable plasticu, ci hè una distanza di 3mm-5mm trà i dui grooves di u cable.Tap direttamente à a groove cù un martellatu di gomma o un strumentu speciale. Asciugà a cola da dui platti è stà per 3-5 minuti finu à chì a cola di l'interfaccia hè guarita.Figura 5.2.4-2, Figura 5.2.4-3.Quandu a lunghezza di a seccione lineare di u cavu di u cable supera i 20 metri, a sezione speciale di espansione di u cable di a sezione lineare serà aduprata per a compensazione.

 

duct cabletrunking

Cuntinuà à leghje u prossimu articulu

 


Tempu di Postu: Aug-09-2022
-->