Tecnulugia di zincatura à caldu è di zincatura à freddo per u passacavi di scala zincata

Tecnulugia di zincatura per immersione à caldu è per immersione à freddo per a zincaturascalapiastra di cable

A galvanizzazione à caldu di galvanizzatiscala di cabletrayhè di fà u flussu di u liquidu di zincu da a superficia di a piastra d'acciaio per pruduce una strata di lega, cumminendu cusì u sustrato è u revestimentu.A galvanizzazione à caldo hà i vantaghji di un revestimentu uniforme, una forte adesione è una vita di serviziu di più di 20 anni.A galvanizazione à friddu dipassacavi galvanizatuhè galvanizatu, è a so propria resistenza à a corrosione hè assai peggiu chè quella di a galvanizazione calda.U prezzu hè ancu relativamente più prezzu.

A diffarenza trà i prudutti galvanizzati finiti: A galvanizazione in caldo ùn hè micca cusì delicata è luminosa cum'è a galvanizazione in fretu, ma u gruixu di a strata di zincu hè decine di volte quellu di a galvanizazione in freddo.A resistenza à a corrosione hè ancu decine di volte più altu ch'è quellu di l'elettro-galvanizazione.

 

Selezzione è disignu di galvanizzatimetallupiastra di cable

Metallu galvanizatucanali di cavidi e linee forti è debbuli deve esse disposti in slots separati, u putere forte è debule in u crossover splitter box deve esse siparatu da un platu di separazione di metallu, i fili forti è debuli ùn anu micca in cuntattu direttu cù u slot di linea.I vari cablaggi in u pianutrunkinghè permessu solu in i giunti di uscita sub-box.In a custruzzione è a stallazione di u pianucanalina di cable, tutti i tubi di trunking sò richiesti per esse cunnessi à una terra affidabile in tuttu.I seguenti galvanizzatimetallucanalina di cabledisignu di selezzione.

1. Determinà e cundizioni di l'ambienti e cundizioni ambientali sò generalmente trè: ambiente corrosive, ambiente nurmale, ambiente speciale.

2. Determina a direzzione secondu a maiòcabledirezzione, in l 'internu pò esse longu, culonna, fasciu, pianu, in l' esterno quantu pussibule longu u pipeline prucessu.

3. Selezziunà ucuntinimentu di u cablesecondu a carica di cable ècava di cableinstallazione à l 'ambienti, basatu nantu à a curva di carica di uduct cableper determinà u tipu è a specificazione è a spaziatura di a colonna, a durata di ubracciu di bracket, u livellu di ucableponte, a lunghezza di a colonna, etc.

4. Sicondu a direzzione di u cable è l'ambienti di a stallazione per determinà u modu di riparàpiastra di cable;sospensione, verticale, tippu muru-side, etc.

101


Tempu di Postu: Jan-09-2023
-->