Panoramica generale per tutti i tipi di passacavi

1.Upiastra di cablehè un supportu per sustene è liberate i cavi.Cvassoi capaciin u prugettu cù una assai cumuna, finu à chì a stallazione di cables à aduprà ucanalina di cable, cuntinimentu di u cablecum'è un prughjettu di sustegnu di u prughjettu di cablaggio, ùn ci hè micca una guida specificazione speciale, u prugramma di specificazione di ogni fabricatore mancanza di universalità, per quessa, u prucessu di cuncepimentu è di selezzione deve esse basatu annantu à u tippu di putenza debule ogni cable di sistema, u numeru di ragiunate selezziunati applicabile. canali di cavi.Canale di cableavè una gamma completa, larga applicazione, forza, struttura ligera, low cost, custruzzione simplice, cablaggio flessibile, standard di installazione, bella apparenza è altre caratteristiche.

2.classificazione è usu

Cvassoio capace hè generalmente divisu intruffa tipupiastra di cable, tippu di scalapiastra di cable, perforatu tipupiastra di cable, portacavi di grande span.A porta di cable di tippu di scala hè adattata per a posa generale di cavi di diametru più grande, adattatu per i cavi d'alimentazione di a catena interna di alta è bassa tensione.

Traversa per i cavi hè un ponte di cable cumplettamente chjusu, più adattatu per a stallazione di cavi di computer, cavi di cumunicazione, cavi di termocoppia è altri sistemi altamente sensibili di cavi di cuntrollu, etc.

Cavu di scalavassa hà i vantaghji di u pesu ligeru, low cost, forma distintiva, facilità d'installazione, dissipazione di u calore, bona ventilazione, etc.. Hè adattatu per a stallazione generale di cables cù diametri più grande, è per a stallazione di cavi di putenza di a catena interna di alta è bassa tensione.

Passacabla perforata hè u più largamente utilizatu in u petroliu, chimicu, industria ligera, telecomunicazioni, etc., chì hè adattatu per a stallazione di cavi di putenza, ma ancu adattatu per a stallazione di cavi di cuntrollu.

Portacavi di grande spanpò esse divisu in tippu di scala,perforatu tipu,truffa tipu.Scala di tipu cvassoio capace hà una bona prestazione di ventilazione, micca a prova di polvera, pò vulete interferisce.U trattamentu di a superficia di u vassou di u cable di u tippu di tavuletta pò esse divisu in galvanizata, spruzzatura elettrostatica è galvanizzata in caldu secondu i bisogni di l'utilizatori, è u trattamentu speciale anti-corrosione pò esse applicatu in un ambiente corrosiu pesante.Hè adattatu per i cables d'alimentazione, i cables di cuntrollu, i cables d'illuminazione è l'accessori, etc.

3. specificazioni è analisi di u mercatu

Cavi di cavi paragunatu à e specificazioni di u canali sò relativamente grande, cumunimenti usatu hè un slotted cable ponte,piastra di cable cù coperta, ma micca necessariamente cù una particione, a listessa specificazione di u ponte avarà diversi grossi.Spessore giniralmenti cumuni in a gamma di 0.8-3mm, diverse occasioni usaranu diverse spessi, per esempiu, 100 * 50 avarà quattru grossi cumuni: 0.8 1.0 1.2 1.5, differente spessore di u prezzu varierà assai, a diferenza di prezzu hè principalmente affettata. da u prezzu di l'azzaru è u costu di trasfurmazioni.

A più grande hè a larghezza è l'altezza di upiastra di cable, più grande hè a diffarenza di prezzu trà i grossi adiacenti.Di solitu upiastra di cable averà u spessore standard naziunale, u spessore standard naziunale cumunimenti utilizatu 1.0mm, 1.2mm, 1.5mm, 2.0mm.a larghezza di upiastra di cable hè di solitu sottu à 1,2 metri, l'altezza hè di solitu sottu à 0,25 metri, a lunghezza di ognunu hè 2 metri, a superficia di u ponte generalmente farà trattamentu anti-corrosione, di solitu elettro-zincatura (placcatura a freddo), galvanizzata a caldo, dipinta. vernice in polvere, altri rivestimenti organici inorganici Coating.Hot-dip galvanized è cold-dip galvanized sò i più cumunimenti usatu, è u prezzu hè supiriuri a electro-galvanized, è friddu-dip galvanized hè guasi 1 volte di più caru cà hot-dip galvanized.

Sicondu e diverse occasioni aduprà materiali diffirenti di upiastra di cable, azzaru cumunimenti usatu, aluminium, 201 stainless steel, 304 stainless steel, etc .. Steel galvanized hè u più cumunimenti usatu, materiale di lega d'aluminium hè circa 1,5 volte di più caru cà azzaru galvanized;201 inossidabile è u prezzu di materiale in lega d'aluminiu hè circa u listessu;U materiale 304 hè 2 volte più di u materiale 201, hè 3 volte più di u materiale d'acciaio galvanizatu.

In u prucessu di usu di ucanali di cavi, Ci saranu alcuni accessori per cunnette ucanali di cavi, comunmente utilizatu per avè una curva è tee, in generale, u prezzu unitario di a curva hè 1,2 volte u prezzu di a stessa specificazione per metru piastra di cable, tee hè 1,3 volte u prezzu di a listessa specificazioneper metru di canali di cable.

4.i fattori chì affettanu u prezzu

I paràmetri chì affettanu u prezzu di upiastra di cable hè generalmente a specificazione, u grossu è u materiale, a specificazione hè ancu a larghezza è l'altezza.

porta di cable 1-1


Tempu di Postu: Feb-08-2023
-->