Passi detallati per a stallazione horizontale di canali di cavi perforati

Passi detallati per a stallazione horizontale dipassacavi perforati

https://www.heshenggr.com/metal-perforated-cable-tray/

Passi detallati per a stallazione horizontale dipassacavi perforati

Perforatucanali di caviinstallazione horizontaleparentesia spaziatura di 1,5 m-2 m, a spaziatura verticale di a staffa di installazione ùn hè micca più di 2 m.micca galvanizatupiastra di cabletrà l'estremità di a piastra di cunnessione attraversu u core di cobrefilu di messa a terra, u pirtusu di messa à terra deve esse sbulicatu u revestimentu d'insulazione.Per i posti di vibrazione, l'anellu di primavera deve esse stallatu à a cunnessione di a parte di terra.U spaziu trà forti è debulipiastra di cable di alimentazioneùn hè micca menu di 200 mm.metallucuntinimentu di u cabledeve esse lasciatu cù ghjunti di espansione 20-30 mm ogni 50 m.supportu di materiale per ganci, metallicduct capaci Hanger bonu usu di bulloni di espansione fissu.U bracket di a verticale porta di cable in acciaio deve esse stallatu in modu affidabile.

1. Met alcava di cableè i so parentesi è l'intruduzioni o portanu à u metalluconductu di cabledeve esse messa a terra o cero affidabile, a lunghezza completa è i so parentesi ùn deve esse micca menu di 2 è a messa à terra o a cunnessione di u troncu à zero.

2. Non-galvanizatupiastra di cabletrà l'estremità di a piastra di cunnessione à traversu u filu di messa à terra di u core di ramu, u filu di messa in terra area di carica ammissibile di micca menu di 4mm.

3. quandu u disignu ùn hà micca bisognu, upassacabla ventilata installazione horizontale di u bracket(canale di strut, accessori per i canali di cable) distanza di 1,5-3 m;a stallazione verticale di a distanza di u bracket ùn hè micca più di 2 m.cum'è da a custruzzione di u tettu nantu à l'usu di viti di espansione rebar fissu fissatu da u murucustruzzioneper esse fissatu cù un tripode.

4. galvanizatupassacavi perforatutrà l'estremità di a piastra di cunnessione ùn copre micca u filu di messa à terra, ma a piastra di cunnessione à e duie estremità di micca menu di dui noci anti-allentamentu o rondelle anti-allentamentu di cunnessione bulloni di fissazione o altriaccessori di cable.


Tempu di Postu: Nov-14-2022
-->