Fabricazione è installazione di u supportu di supportu di cable tray

Fabricazione è installazione di u supportu di supportu di cable tray

1,supportu di supportufabricazione

HeshengBaffi di polimeru d'alta resistenza di u gruppu ignifugupiastra di cablepudete use u cercellu di tubu di plastica finitu o supportu metallicu è u ganciuparentesi.Sè u supportu di metallu hè adupratu, misure anti-corrosione deve esse pigliatu secondu u disignu, è un pad di gomma deve esse piazzatu nantu à a superficia di cuntattu di u ponte è u supportu di metallo.piastra di cable, u metudu di supportu fissu hè ancu diversu per quessa.Hesheng hè un prufessiunalefabbrica di canali di cableor fornitore di canali di cablechì ponu furnisce tutti i tipi di canali di cable in materiali differenti.

(1)U cavu di cable hè stallatu orizzontalmente longu u fondu di u fasciu:

Questu hè un modu cumuni di mettepiastra di cable.Usupportu di cableparentesihè cumpostu da a colonna principale è ubraccia incruciate.A culonna principale hè fissata da bulloni di espansione d'acciaio nantu à u fasciu o u tettu, ubraccia incruciatehè muntatu nantu à a colonna principale da azzaru angle, è upiastra di cablehè pusatu nantu à u fasciu horizontale.

1 passacavi

Fig 5.2.5-1 Schematic diagram ofU cavu di cable hè stallatu orizzontalmente longu u fondu di u fasciu

1-piastra di cable;2-bracciu croce;3-gasket di gomma;4-angulucolonna d'acciaio;5-fibbia di coda di rondine fissa

(2)U cavu di u cable hè stallatu horizontale longu u muru

Quandu ucanalina di cableowirewayvassoia cable hè pusatu horizontally longu u muru, u sustegnu hè cumpostu di culonna, basi colonna ècrocearm.When u muru hè un muru béton, a basa di culonna hè giniralmenti incrustati secondu à upiastra di cablealtezza per esse installata in a custruzzione civile;quandu u muru hè una muratura di mattone, a colonna pò esse fissata direttamente nantu à u muru da bulloni di espansione di metalli invece di a basa di a colonna.

2 accessori per cable

Fig 5.2.5-2 Schematic diagram ofU cavu di u cable hè stallatu horizontale longu u muru

1-piastra di cable;basa di 2 colonne;3-colonna;4-crocebracciu;5-fibbia di coda di rondine fissa;6-guarnitura di gomma

(3)U canali di cable ocava di cablehè stallatu verticalmente longu u fustu

Upiastra di cablehè stallatu verticalmente longu u fustu verticale.U supportu pò esse direttamente fissatu nantu à u muru di l'arbulu da bulloni di espansione di metallo, è dopu fissatu nantu à u canale strut in acciaioounistrutcù fibbia fissa di coda di rondine.

3.canale strut

Fig. 5.2.5-3 Schematic diagram of support verticale chì ponenu longu u fustu

1-piastra di cable;2-scanale di teel strut;3-fibbia fissa di coda di rondine;Guarnizione 4-gomma

2,Installazione di supportu di supportu

Prima di a stallazione di upolimerupiastra di cable or passacavi di scala or passacavi perforatuoporta di cavi in ​​rete metallica or porta di cable di filu , Aduprate a direzzione di a linea di bullet per marcà a pusizione di u puntu fissu. U spaziu di u bracket per a muntatura horizontale hè 1.5 ~ 3m è a muntatura verticale ùn hè micca più di 2m. Sicondu a carica portante di u supportu, selezziunate l'espansione metallica currispundente. bullone.Dopu chì u bullone di espansione metallica hè inseritu in u puntu di fissazione, aduprate a noce è e rondelle currispundenti per riparà u supportu direttamente à u bolt di espansione di metallo.piastra di cableè altri tubi è aghjustate l'altezza è a pusizione di u supportu in modu adattatu.


Tempu di post: 20-sep-2022
-->